مهندس نعمتی مدیر عامل شرکت : خودباوری واتکاءبه توانمندی متخصصین داخلی دریچه ورود به بازارهای جهانیست

مهندس نعمتی مدیر عامل شرکت : خودباوری واتکاءبه توانمندی متخصصین داخلی دریچه ورود به بازارهای جهانیست ۱۴۰۳/۰۵/۱۴

مهندس نعمتی مدیر عامل شرکت : خودباوری واتکاءبه توانمندی متخصصین داخلی دریچه ورود به بازارهای جهانیست


مهندس نعمتی مدیر عامل شرکت :
خودباوری واتکاءبه توانمندی متخصصین داخلی دریچه ورود به بازارهای جهانیست
به استحضار سهامداران ارجمند می رساند جلسه مجمع عمومی عادی نوبت دوم سال 1402 با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید در ساعت 17/30 پنج شنبه 11 مرداد آغاز شد سپس بر اساس قانون آقای مهندس عباس اسدی رئیس هیئت مدیره شرکت به عنوان ریاست مجمع عمومی انتخاب و آقایان مهندسین حسین عبدالخالق زاده ومصطفی لکزیان به عنوان ناظر اول و دوم و آقای محمد شعبانیان به عنوان منشی مجمع از سوی ریاست مجمع پیشنهاد و توسط حاضرین انتخاب گردیدند.
ریاست مجمع ضمن خیرمقدم به مدیران حاضرو نمایندگان سهامداران در جلسه که از اقصی نقاط کشور حضور داشتند خیرمقدم و رسمیت جلسه را اعلام نمود.
در ابتدای جلسه آقای دکتر جوان به عنوان بازرس قانونی شرکت به ارائه گزارش مالی به تاریخ 29 اسفند سال 1402پرداخت
وی اظهار داشت صورت های مالی به تاریخ مذکور و صورتهای سود و زیان ، تغییرات در حقوق مالکانه و جریانهای نقدی و وضعیت مالی گروه و شرکت و عملکرد آنهااز تمام جنبه های با اهمیت طبق استاندارد های حسابداری منصفانه بوده است .
وی در خصوص مسائل حقوقی شرکت ناب آتیه مواردی را مطرح که مقرر گردید در گزارش هیئت مدیره پاسخگویی شود
سپس مهندس نعمتی مدیر عامل شرکت ضمن خیرمقدم به حضار، مدیران ، نمایندگان و بویژه نماینده محترم بورس و تشکر از همدلی و همراهی سهامداران محترم به ارائه گزارش عملکرد هیئت مدیره پرداخت .
مهندس نعمتی ابتدا در مورد ساختار شرکت توضیحاتی ارائه و اظهارداشت در این مجموعه، هلدینگ نورساخت وجود دارد که شامل چهار شرکت بهینه سازان توس ، تجدید پذیر خراسان ، پاک آتیه و بنیان انرژی بینالود می باشد که 70 درصد آن متعلق به شرکت مپنا می باشد و 30 درصد از آنها متعلق به تامین آتیه و سهام افراد حقیقی در شرکتهای ناب و فلات اتیه نیزتوسط شرکت تامین اتیه خریداری که مجموعا سهام این دو شرکت نیز بطور کامل متعلق به شرکت آتیه می باشد
مهندس نعمتی در ادامه به وضعیت ساختار سازمانی و تشکیل کمیته های تخصصی شرکت اشاره وترکیب سهامداران شاغل و بازنشسته و شرکت های مختلف را برشمرد
وی به مراجعات مکرر به محاکم قضایی در خصوص شرکت ناب آتیه به عنوان یکی از تکالیفی که می بایست توسط هیئت مدیره جدید شرکت پی گیری می گردیداشاره و اظهار داشت با توجه به اینکه متاسفانه وقت زیادی از هیئت مدیره و وکلای شرکت گرفت اما خوشبختانه با درایت و تلاش زیادی توا نستیم شرکت مقابل را محکوم و جلوی پرداخت دهها میلیارد تومان خسارت که می بایست توسط شرکت ناب آتیه پرداخت می شدرا گرفتیم و قطعا تلاش خواهیم کرد ادامه مراحل قضایی را با جدیت دنبال کنیم این مهم بجز یاری خداوند متعال و دعای خیر شما سهامداران میسر نخواهد شد.
مدیر عامل شرکت ورود این مجموعه به بازار توافقی بورس را به عنوان دومین موفقیت شرکت اعلام و اظهار داشت شرکت با پی گیری مداوم در تاریخ 22 شهریور 402 1توانست وارد بازار توافقی گردد و نماد آتیه نیزدر 15 مهر همان سال در بازار بورس افتتاح گردید قطعا هیئت مدیره تلاش خواهد کرد تا هرچه سریعتر از بازار توافقی به بازارپایه انتقال یابیم.
وی در خصوص انتقال 18/5 درصد سهام شرکت که در اختیار شرکت آرتا می باشد به سهامداران برابر مصوبات مجامع قبلی اظهار داشت جلسات متعددی با هیئت مدیره ، مشاورین ، مدیران عامل شرکتها ، کارشناسان بورس و آقای دکتر مهدوی پورکارشناس بورسی برگزار شد که نهایتا مقرر گردید با توجه به اینکه واگذاری از طریق شرکت حافظ با مشکلاتی مواجه بود ونهایتا مقرر گردید سهام از طریق یک هلدینگ معتبرو خوشنام و دارای اهمیت با قیمت کارشناسی پس از بررسی های لازم منتقل گردد .

مهندس نعمتی افزود خرید و فروش سهام پس از ورود به بازار توافقی با مشکلاتی مواجه بود به عنوان مثال خرید در بازار توافقی حداقل 500 میلیون تومان ذکر شده بود که پس از رایزنی و پی گیری حداقل خرید در بازار مذکور به صد میلیون تومان کاهش یافت و هم اکنون تعدادی سهام توسط افراد حقیقی متفرقه خریداری و افرادی که تمایل به فروش داشتند توانسته اند با نرخ هر سهم فعلا با 300 تومان بفروش برسانند و خوشبختانه این مشکل نیز برطرف شد
مدیرعامل شرکت اظهار داشت در خصوص فعالیت و انجام خدمات تخصصی در زمینه برق ودیگر توانمندی های شرکت جلسات متعددی با سرمایه گذاران کشورهای خارجی از قبیل عربستان ، قزاقستان ،افغانستان و عراق بر گذار شده که امیدواریم مثمر ثمر واقع شود .

دیر عامل شرکت پس از ذکر فعالیتها و توانمندی های هر شرکت برنامه های سال 1403 را به شرح ذیل اعلام نمود
تعیین تکلیف 18/5 درصد سهام ارتا در سال جاری
پی گیری و رفع موانع ورود شرکت به بازار پایه بورس
تعیین تکلیف زمین آرامش (قاسم آباد ) که از سال قبل پی گیری آغاز شده است
تاسیس شرکت تعمیرات و نگهداری در حوزه صنعت برق ، اب ، نفت و پتروشیمی
وی افزود خودباوری واتکاءبه توانمندی متخصصین داخلی دریچه ورود به به بازارهای جهانیست و ورود به این بازار ها و سرمایه‌گذاری درآن باعث می‌گردد که شرکت‌ها به منظور حفظ موقعیت رقابتی خود در بازارهای جهانی کیفیت محصولات و یا خدمات خود را افزایش دهند و این مهم موجب کاهش هزینه‌های مربوط به تولید می‌شود.
وی افزود در رایزنی هایی که با کنسولگری عراق داشتیم موقعیت بسیار مناسبی برای فعالیت های مرتبط با صنعت برق در این کشور قابل انجام است که می شود با ثبت شرکت این بازار را در دست گرفت.
مهندس نعمتی افزود در سال جاری برنامه های دیگری نیز مورد مطالعه قرار گرفته که در صورت سود آوری آغاز خواهد شد ودر زمان مقتضی به صاحبان سهام اطلاع رسانی خواهد شد.پس از ارائه گزارش هیئت مدیره موارد ذیل قرائت و به تصویب مجمع عمومی رسید
پس از قرائت گزارش بازرس قانونی، ترازنامه ، حساب سود و زیان ، صورتهای مالی شرکت برای سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 1402 با 93% آراء مورد تصویب قرار گرفت.
مؤسسه حسابرسی و خدمات مدیریت ارکان سیستم حسابداران رسمی به عنوان حسابرس و بازرس قانونی اصلی و موسسه حسابرسی و خدمات مدیریت آگاهان تراز توس به عنوان بازرس علی البدل برای سال 1403 انتخاب گردیدند
روزنامه خراسان نیز به عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی‌های شرکت در سال 1403 تعیین گردید.
مجمع عمومی با اکثریت آراء مقرر نمود مبلغ 98ریال به ازای هر سهم بین سهامداران توزیع شود که تلاش خواهد شد تا درموعد مقرر پرداخت گردد . برای شما عزیزان آرزوی سلامتی داریم همواره موفق و سلامت باشید.

 


نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.