پیام مدیر عامل

پیام مدیر عامل ۱۳۹۸/۰۲/۳۰

پیام مدیر عامل

  حمد و سپاس خداوند را که توفیق داد تا در خدمت سهامداران گرامی شرکت آتیه باشیم. هیئت مدیره و مدیران ارشد شرکت آتیه لازم می‌دانند اعتماد کلیه سهامداران را سپاس گفته و قدردانی  خود را ابراز نمایند.هیئت مدیره و مدیرت شرکت معتقد است که امانت‌دار سهامداران محترم بوده و به منظور حراست و ارتقا امانت واگذار شده به آن‌ها، وظیفه خود می‌داند که از انجام هیچ تلاش و کوششی دریغ نورزد. مدیریت شرکت در راستای تحقق این هدف و با اعتقادی راسخ به ادامه روند پویایی و موفقیت شرکت، در سال مالی مورد گزارش در جهت اصلاح ترکیب سبد دارائی‌ها و نیز افزودن حجم سرمایه‌گذاری‌ها از قبیل بازگشایی LC شرکت برق راشد(540مگاواتی)به میزان 270 میلیون یورو،انعقاد قرارداد EPC برای اجرای نیروگاه  راشد به میزان 270 میلیون یورو و شروع به کار و تجهیز کارگاه نیروگاه راشد و نیروگاه 50 مگاواتی بادی درح و استفاده بهینه از موقعیت‌های بازار سرمایه(پیگیری و انعقاد قرارداد برای بورسی نمودن شرکت تامین آتیه)، اقدامات اساسی به عمل آورده و برنامه‌ریزی‌های خود را بر مبنای رضایت‌مندی سهامداران و حفظ ارتقای منافع ایشان بنا نهاده است.

هیئت مدیره و مدیریت شرکت معتقد است تمامی افتخارات و موفقیت‌های کسب شده در  سایه حمایت‌های بی‌دریغ و با پشتوانه سهامداران محترم حاصل شده است. تعامل مطلوب  و استفاده از نظرات و انتقادات سازنده شما سهامداران محترم بی‌شک چراغ راه گذشته، حال و آینده بوده و هست. در این راستا بهره‌مندی از رهنمودهای شما عزیزان را ارج نهاده و آن را بستری یگانه در راستای بهبود فرایندهای تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی خود می‌دانیم.

در پایان شایان ذکر است مدیریت شرکت بر خود فرض می‌داند طبق رسالت و وظایف خوددر هر زمان با افتخار، پذیرا و پاسخ‌گوی سهامداران محترم بوده و از نظرات و انتقادات سهامداران محترم که بی‌شک با خیر و برکت برای شرکت‌ خواهدبود، استقبال خواهد نمود.