بازدید سهامداران محترم هلدینگ تامین آتیه کارکنان صنعت برق خراسان از شرکت بهینه سازان طوس

بازدید سهامداران محترم هلدینگ تامین آتیه کارکنان صنعت برق خراسان از شرکت بهینه سازان طوس ۱۴۰۳/۰۳/۲۴

بازدید سهامداران محترم هلدینگ تامین آتیه کارکنان صنعت برق خراسان از شرکت بهینه سازان طوس


منظور آشنایی سهامداران گرامی با فعالیت‌های شرکت های زیرمجموعه هلدینگ تامین آتیه و پیرو فراخوان واطلاع رسانی، سلسله بازدیدهای دوره ای از کلیه شرکتها درحال انجام ودومین بازدید از شرکت بهینه سازان توس در روز چهارشنبه 23 خرداد ماه با حضور تعدادی از همکاران و سهامداران گرامی انجام شد.در این بازدید که تعداد 17 نفر از همکاران از نیروگاه توس ،شریعتی،برق خراسان و شرکتهای توزیع و ... حضور داشتند مورد استقبال مهندس جلالی طلب مدیرعامل شرکت قرار گرفته و با جریان تولید انواع کنتور آشنا شدند.
مدیرعامل شرکت بهینه سازان اظهار داشت هم اکنون خوشبختانه با همت کارکنان مجموعه انواع کنتور های هوشمند و نیمه هوشمند و نرم‌افزارهای حرفه‌ی مورد نیاز کشور توسط این شرکت تولید می‌شود و از ساخت سامانه نرم افزار پایش به عنوان سامانه بیگ دیتا و از افتخارات شرکت یاد کرد
مهندس جلالی طلب ضمن تشکر و قدردانی از زحمات شرکت مپنا اظهار داشت:شرکت مپنا همواره در پیشرفت این شرکت طرح‌های پیشنهادی و گسترش میزان انواع تولیدات همراه و همگام بوده است که نقش موثری در سود رسانی به سهامداران داشته است وی در ادامه اظهار داشت تولیدات این شرکت به عنوان یک برند موفق مطرح و هم اکنون از تولید کنتور تا وصول آن در حدود یکسال زمان می‌برد که این موضوع این صنعت را نیازمند گردش مالی بالای نقدینگی کرده‌است، از این رو سهامداران در نظر دارند نسبت به افزایش سرمایه ثبتی شرکت که هم اکنون 200 میلیارد تومان می‌باشد را بزودی در دو نوبت تا 700 میلیارد تومان اقدام خواهند نمود.
وی افزود با توجه به سیاست‌های جدید ارزی، روند اخذ ارز سخت تر و زمان برتر شده است که شرکت با تدبیر مدیران از این چالش در حال عبور است. در خاتمه مهندس جلالی طلب از مهندس محمود صدرا به عنوان پیش‌کسوت و یکی از بنیان‌گذاران شرکت بهینه سازان توس قدردانی نمود.
بازدید کنندگان نیز ضمن اعلام رضایت، از زحمات و تلاش‌های هیات مدیره و مدیران شرکت بهینه سازان توس و سایر دست اندکاران قدردانی نمودند.


نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.