با افزایش سرمایه شرکت با 100% آرای حاضرین موافقت شد.

با افزایش سرمایه شرکت با 100% آرای حاضرین موافقت شد. ۱۳۹۹/۰۶/۱۱

با افزایش سرمایه شرکت با 100% آرای حاضرین موافقت شد.

با افزایش سرمایه شرکت از ۴۳۲ به ۸۵۰ میلیارد ریال با ۱۰۰٪ ارای حاضرین موافقت شد


در استانه تاسوعا و عاشورای حسینی با حضور بیش از ۵۲٪ سهامداران،جلسه مجمع عمومی فوق العاده شرکت تشکیل و افزایش سرمایه شرکت از ۴۳۲ به ۸۵۰ میلیارد ریال با ۱۰۰٪ ارای حاضرین به تصویب رسید.
مهندس حکاک مدیرعامل شرکت با عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت حسین ابن علی (ع)و یاران با وفایش در جمع سهامداران و اعضای هیت مدیره و تعدادی از مدیران صنعت برق اظهار داشت هم اکنون دو پروژه فعال داریم که نیروگاه راشد و نیروگاه بادی درح میباشد نیروگاه راشد که ۳۰٪ سهام آن متعلق به آتیه هست کارگاه ان به صورت کامل فعال شده است و توربین واحد یک آن وارد کارگاه شده و دیگر تجهیزات به مرور ارسال میگردد فوندانسیون واحد یک آماده و واحد دو در حال اجرا میباشد و ساخت سالن های مربوطه نیز در حال اتمام است این در صورتی است که تا کنون حتی یک یورو از بانک استفاده نکردیم وی افزود:حدود ۱۴۰۰ میلیارد ریال هزینه شده ولی متاسفانه با اینکه صورت وضعیت به تایید بانک عامل،بانک توسعه رسیده و به بانک مرکزی ارسال شده ولی تا کنون در این خصوص هیچگونه اقدامی صورت نگرفته است که امیدواریم این مشکل نیز مرتفع گردد
وی افزود:در خصوص نیروگاه درح تا کنون دوازده پره مربوط به چهار واحد و سگمنت ها و بخش دیگری از تجهیزات وارد کارگاه شده است.
مدیرعامل شرکت اظهار داشت هم اکنون در حال پیگیری از وزارت نیرو در خصوص افزایش نرخ خرید انرژی که در مورد ان در مراسم افتتاحیه نیروگاه مذکور با وزیر نیرو مذاکره شد هستیم.
مهندس حکاک افزود:علت برگذاری حلسه مجمع فوق العاده با فاصله اندکی بعد از جلسه مجمع اول را افزایش سهام سهامداران و سپس ورود به فرابورس ذکر کرد که ان شاا... تلاش میشود افزایش سرمایه و ثبت آن پس از یک ماه انجام شود.
مدیر عامل شرکت سپس به توضیح دلایل افزایش سرمایه پرداخت و اظهار داشت در صورتی که افزایش سرمایه انجام نشود در هر سال زیان انباشته خواهیم داشت.
وی در پایان به سوالات حاضرین پاسخ داد.


نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.