کارگاه نیروگاه راشد فعال و بورسی شدن شرکت با جدیت در حال پی گیری می باشد

کارگاه نیروگاه راشد فعال و بورسی شدن شرکت با جدیت در حال پی گیری می باشد ۱۳۹۹/۰۱/۳۰

کارگاه نیروگاه راشد فعال و بورسی شدن شرکت با جدیت در حال پی گیری می باشد

مهندس حکاک مدیر عامل شرکت ضمن تبریک سال نو...


مهندس حکاک مدیر عامل شرکت ضمن تبریک سال نو ، سال جهش تولید به فرمایش مقام معظم رهبری و آرزوی صحت و سلامتی برای همکاران گرامی و سهامداران ارجمند اظهار داشت متاسفانه در روزهای پایانی سال 98 ویروس کرونا پدیدار و همه ما را نگران نمود و تعداد کثیری در کشور جان به جان آفرین تسلیم نمودند که امیدواریم پزشکان و متخصصین امر هر چه زودتر با تلاش همه جانبه‌ای که در حال انجام است خبر خوش کنترل و بعد از آن، فروکش کردن این ویروس و بیماری را به مردم بی دفاع و زحمت کش این مرز و بوم اعلام نمایند جا دارد به نوبه خودم مراتب تقدیر و تشکر خود را از زحمات بی دریغ پزشکان و پرستاران که از فرزندان و همسران شما نیز می باشند اعلام نمایم. مدیر عامل شرکت افزود امید است همکاران گرامی و سهامداران این مشکل را جدی گرفته و به نکات بهداشتی اعلام شده توجه خاصی مبذول نمایند.
مهندس حکاک اظهار داشت همان طوریکه مستحضرید تحریم‌های ظالمانه اقتصادی تحمیل شده بر کشور و بویژه بخش خصوصی فعال، صدمات زیادی وارد نموده است و عملا نبود بعضی از امکانات شرکتهای تولیدی را به تعطیلی کشانده است، وی افزود البته تجربه نشان داده است که تحریم در کشور به فرصت‌ تبدیل می شود و باید در حد توان مخصوصا امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال «جهش تولید» نامگذاری شده تلاشمان را دوچندان نموده و ازظرفیت‌های نهفته در بخش‌های مختلف استفاده و نیازمان را به خارج از مرزها هرروز کمتر کنیم .
مدیر عامل شرکت اظهارداشت اقدامات بورسی شدن شرکت با جدیت تمام در حال عملیاتی شدن است و در حال رفع موانع مربوط هستیم و انشاالله بزودی شاهد خبر های خوب برای سهامداران شرکت خواهیم بود.
کارگاه در نیروگاه سیکل ترکیبی راشد و بادی درح فعال و در حال انجام فعالیت هستند با جدیت بیشتر این دو پروژه در حال پیگیری است. و امیدواریم تا پایان سال جاری شاهد پیشرفت خوبی از این دو پروژه باشیم.
در حوزه های بازرگانی و بیمه اقدامات خوبی انجام شده است که با حمایت شما سهامداران این فرآیند تکمیل تر خواهد شد.


نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.