با تصویب سهامداران 8 میلیارد ریال سود سال 97 پرداخت می گردد

با تصویب سهامداران 8 میلیارد ریال سود سال 97 پرداخت می گردد ۱۳۹۸/۰۴/۲۹

با تصویب سهامداران 8 میلیارد ریال سود سال 97 پرداخت می گردد

جلسه مجمع عمومی عادی و فوق العاده شرکت با حضور مهندس ریاحی مدیر عامل برق خراسان و دیگر مدیران صنعت برق ، مدیران عامل شرکتهای وابسته ونمایندگان سهامداران ...


جلسه مجمع عمومی عادی و فوق العاده شرکت با حضور مهندس ریاحی مدیر عامل برق خراسان و دیگر مدیران صنعت برق ، مدیران عامل شرکتهای وابسته ونمایندگان سهامداران در سالن فرهنگسرای رسانه شهرداری با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز گردید .
در ابتدا با حضور بیش از 51 درصد صاحبان سهام طبق روال قانونی مهندس صدرا رئیس هیئت مدیره شرکت، ریاست مجمع را به عهده گرفت سپس آقایان مهندس حجت ، بهزاد و نوتاش به عنوان ناظرین و منشی مجمع انتخاب و جلسه رسما آغاز شد .
مهندس حکاک مدیر عامل شرکت به عنوان اولین سخنران به گزارش فعالیتهای هیئت مدیره شرکت در سال 97 پرداخت و اظهار داشت در سالی که پشت سرگذاشتیم، شاهد فراز و فرودهایی در حوزه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی ایران و جهان بودیم.

با وجود این شرایط گروه شرکت‌های آتیه تمامی تلاش خود را جهت ارایه بهترین عملکرد با بهره‌گیری از دانش و تجربیات مدیران و مشاوران نمودند. در همین راستا شرکت بازرگانی آتیه توانست درآمد خود را 2.6 برابر سال گذشته و سود خود را 4 برابر بودجه مصوب محقق نماید. همچنین شرکت کارگزاری بیمه نیز موفق به انعقاد قرارداد با شرکت‌های متعدد گردید. رویداد مهم دیگری که در سال 97 اتفاق افتاد برگزاری مجمع عمومی به طور فوق العاده و اعضای هیات مدیره توسط سهام‌داران بود. یکی از مسایل اصلی در سال 97 پیگیری گشایش خط اعتباری (LC) شرکت برق راشد بود که با تلاش بی وقفه مدیرعامل این شرکت و اعضای هیات مدیره شرکت برق راشد و تامین آتیه با موفقیت به ثمر نشست و امروز مفتخرم اعلام نمایم(LC)نیروگاه راشد به مبلغ 270 میلیون یورو (از این مبلغ 215 میلیون دلار وام ارزی و الباقی آورده سهامداران است)به این شرکت ابلاغ گردید و من به عنوان مدیر عامل شرکت معتقدم افتخارات و موفقیت‌های کسب شده در سایه حمایت‌های بی‌دریغ مدیران صنعت و با پشتوانه سهامداران محترم حاصل شده است. تعامل مطلوب و استفاده از نظرات و انتقادهای سازنده شما سهامداران محترم بی‌شک چراغ راه گذشته، حال و آینده بوده و هست. مدیر عامل شرکت ضمن برشمردن فعالیتهای شرکتهای زیر مجموعه فعالیت نیروگاه راشد را به شرح زیر اعلام نمود ، انعقاد قرارداد مشارکت مدنی با بانک صنعت و معدن ،ثبت سفارش نهایی تجهیزات نیروگاه و دریافت کد ثبت سفارش ، اخذ مسدودی ارز از صندوق توسعه ملی و بانک مرکزی ، اخذ نامه معرفی به شعبه جهت گشایش اعتبارات اسنادی ، آغاز عملیات اجرایی با تحویل سایت نیروگاه به شرکت پیمانکار( توسعه یک مپنا) که هم اکنون سایت فعال و عملیات اجرایی آغاز شده است که بدینوسیله از زحمات آقای دکتر باستانی نماینده محترم مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی که در تمام این مدت شرکت را حمایت نموده اند قدردانی میگردد
مهندس حکاک شرکت بازرگانی را به عنوان یکی از شرکتهای موفق گروه دانست و فعالیتهای آن را به شرح ذیل اعلام نمود.قرارگیری در لیست تامین‌کنندگان شرکت‌های نفت و گاز و پتروشیمی و پالایشگاهی، انعقاد قرارداد بیش از 18 میلیارد تومان با صنایع نیروگاهی، نفت و گاز و پتروشیمی ، تحقق سود به میزان 4 برابر سود پیش‌بینی شده ، دریافت ایزو 21500:2015 و 9001:2015 و 18001:2007 و گواهی نام نیک برند از کنفدراسیون برند ایرانی ، انتخاب شرکت بازرگانی آتیه گستر سناباد به عنوان چهره ماندگار صنعت و معدن و تجارت از مرکز پژوهش و آموزش مدیریت ایران.
مدیر عامل شرکت اظهار داشت در جلسه مجمع عمومی بهمن ماه 97 انتخاب هیئت مدیره انجام که به دلیل مشکلات ثبتی ، اعضای هیئت مدیره جدید از اعضای علی البدل جایگزین وبه شرح اسامی ذیل انتخاب و معرفی میگردند.
آقایان مهندس صدرا (رئیس هیئت مدیره) دکتر خواجه نصیری ،مهندس رهنمایی، مهندس قربی به عنوان عضو هیئت مدیره و اینجانب نیز به عنوان نایب رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل .

مهندس حکاک برنامه های سال 98هرشرکت را به تفکیک اعلام و اظهار داشت هلدینگ آتیه نیز موارد ورود سهام شرکت به بورس به منظور تسهیل در خرید و فروش بازار سهام آتیه ، ورود به بازار سبدگردانی اوراق بهادار به منظور افزایش سود شرکت ، پیگیری برنامه‌های شرکت‌های زیرمجموعه به منظور کسب سود برای سهامداران، واگذاری بخشی از سهام خود در شرکت آسانیرو به افراد متخصص در زمینه استارت آپ های ملی وفعال نمودن شرکت آرتا را تصمیم گیری که در حال پی گیری می باشد.
مهندس حکاک در خاتمه اظهار داشت برابر خواست سهامداران محترم در خصوص ورود شرکت به بورس آقای دکتر خواجه نصیری پی گیری نموده که می بایست در اساسنامه طبق نظر بورس تغییراتی ایجاد شود که ان شاا.. با نظر مثبت شما عزیزان به سرانجام خواهد رسید پس از مهندس حکاک بازرس قانونی شرکت گزارش خود را ارائه و سپس دکتر خواجه نصیر در خصوص ورود به بازار بورس توضیحاتی ارائه و به سئوالات حاضرین پاسخ گفت در پایان جلسه برای موارد ذیل رای گیری که نتایج آن به شرح ذیل اعلام می گردد .


نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.